Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕГР клапан Алфа Ромео 147 1.9 JTD 115 к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ЕГР клапан Алфа Ромео 147 1.9 JTD 115 к.с.

    Здравейте! Преди няколко дни, след ускорение на един светофар ми светна лампата за проблем с мотора, спрях, изчаках известно време, запалих, отново светеше, подадох газ и отпред се чуваше металическо тракане. В сервиза ми казаха, че е ЕГР клапана и го запушиха. След няколко дни ми се наложи да пътувам и при изпреварване на един камион пак ми светна лампата, колата изгуби мощност и спрях, като я запалих лампата изгасна. Направихме диагностика изписа, че има проблем с ЕГР клапан, който вече е запушен, отделно компютъра дава грешки с подгревните свещи и светлините. Майсторът ми каза, че идва силен ток от някъде, възможно ли е да не е запушен хубаво ЕГР? Или пък ако действително има проблем с тока, има ли електротехник в София, на който мога да разчитам?

  • #2
    Първоначално публикувано от Scoufield777 Покажи съобщение
    Здравейте! Преди няколко дни, след ускорение на един светофар ми светна лампата за проблем с мотора, спрях, изчаках известно време, запалих, отново светеше, подадох газ и отпред се чуваше металическо тракане. В сервиза ми казаха, че е ЕГР клапана и го запушиха. След няколко дни ми се наложи да пътувам и при изпреварване на един камион пак ми светна лампата, колата изгуби мощност и спрях, като я запалих лампата изгасна. Направихме диагностика изписа, че има проблем с ЕГР клапан, който вече е запушен, отделно компютъра дава грешки с подгревните свещи и светлините. Майсторът ми каза, че идва силен ток от някъде, възможно ли е да не е запушен хубаво ЕГР? Или пък ако действително има проблем с тока, има ли електротехник в София, на който мога да разчитам?
    Едно е да го запушиш, друго е да го изключиш от управлението.
    ЕКУ-то няма общо със светлините.
    Това СИЛЕН ТОК като го чуя от МАЙСТОР направо ми идва да го забия в земята като кол за мантинела

    Comment


    • #3
      За пръв път чувам от ЕГР-то да има "металическо тракане", ама щом сервиза са казали, че е от него....
      ЕРГ-то поне аз го "запуших" с метална пластина, така че не знам как може да не е запушено хубаво, друг е въпроса какво мисли компютъра. На стилото и на алфата, които имам(и двете са 1.9 115) не дава грешка след запушването, но доколкото съм чел, по-новите ЕУРО 4 и т.н. не го наресват това запушване и компютъра показва грешка.
      Друг е въпроса дали от гтешка в ЕГР компютъра ще влезе в "limp mode" и няма да върви и дали първия проблем е бил от ЕГР-а.

      Също да вметна че на стилото съм карал и изклучена букса на ЕГР-а, при което лапмпата на таблото не светва, но запазава грешка в комп-а. Така че може колата да си си я карал с тази грешка за ЕГР-а с години, но сега като са закачили диагностиката да са я видяли и да са решили че проблема е от нея, а да е нещо което не излиза на диагностката.
      '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
      EGR off, cat off, remap, BMC inbox

      Comment


      • #4
        ЕГР

        Благодаря ви за информацията! Аз извадих буксата пък ще видя какво ще стане.

        Comment


        • #5
          Моята е Евро 3 и като затапя дава грешка във въздушната смес

          Comment

          Working...
          X